Kerstgroetjes

Dag allemaal,

Mijn tweede kerstkaartje met mijn gewonnen setje papier en stansen van JoyCrafts. Op dit kaartje heb ik de andere border stans gebruikt van nr 6002/1087. Hier heb ik ook de kerstklok gebruikt. Hier heb ik echt even naar moeten kijken hoe ik dit zou doen. In dit geval heb ik de halve kerstklok gestanst en daarna de stans nogmaal op de achterkant van het papier gelegd, tegen de vorige aan zodat je een hele klok hebt. Je kunt hem nu heel leuk ophangen aan de mooie takjes die horen bij de ronde krans nr 6002/1062. Hierop nog twee bloemen in de kleur van het papier met daartussen nog verschillende meeldraden in het blauw,groen en zilver.



Het plaatje is ook dit keer van Gerda. Mooi stukje lint onder het plaatje door, en de kerstgroet staat op een stans van Joy nr 6002/0579.

Groetjes Joke

Subscribe to receive free email updates: