Gewoon, omdat jij bijzonder bent...

Gewoon....omdat jij bijzonder bent


Vandaag mag ik jullie mijn 2e creatie als gastdesigner voor Joy!Crafts laten zien. Ik heb met erg veel plezier 2 creaties als gastdesigner gemaakt, maar dat kan ook bijna niet anders met zulke mooie en top- producten!





Dit keer eens een keer iets heel anders, namelijk een leuk flessenlabel. Zo'n label is erg leuk om bijvoorbeeld om een fles wijn te doen en dit kado te doen. 
Eerst de mal nagetekend op wit cardstock en designpapier. 
Voor in de pocket maakte ik een label met daarop de mooie bloemenboom. Wat is dit toch een prachtige mal, en op allerlei kaarten te gebruiken! 
Het leuk me leuk om nog een extra pocket bij op het label te maken. In deze pocket stopte ik 2 kleine borduurlabels in, waarop ik een leuk hartje had geborduurd. Nu ik de borduurmallen wat vaker gebruik, begin ik ook echt plezier in het borduren te krijgen!
Op de borduurlabels heb ik ook nog een kleine ticket met stempel verwerkt.
Verder heb ik het flessenlabel afgewerkt met een aantal mooie stansen.



Bij deze wil ik heel graag Joy!Crafts hartelijk bedanken voor de ontvangen producten, maar vooral de kans om gastdesigner te mogen zijn!

Top, onwijs bedankt!!


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit flessenlabel. Bedankt voor de lieve reacties die ik op mijn vorige creaties heb ontvangen!



Gebruikte materialen:

  • Cardstock: wit
  • Gekleurd papier: Florence cardstock texture
  • Designpapier: 
    • Joy!Crafts: 
      • Vintage Story 6011/0618
      • Pink petals 6011/0594
  • Dutch Doobadoo stencil: 470.713.716
  • Stansmallen
    • Joy!Crafts: 6002/0595
    • Joy!Crafts: 6002/1235
    • Joy!Crafts: 6002/1281
    • Joy!Crafts: 6002/1282
    • Joy!Crafts: 6002/0764
    • Joy!Crafts: 6002/0975
    • Joy!Crafts: 6004/0040
    • Joy! Crafts: 6002/1075
  • Stempel: 
    • Joy!Cratfs: 6410/0005
    • Joy!Crafts:6004/0040
  • Stempelinkt:
    • Versafine: 
      • Fallen leaves
  • Plakparels
  • Jutetouw
  • Borduurgaren
  • Foamblokjes
  • Dutch Doobadoo alleslijm

Subscribe to receive free email updates: