Bewonder

                                       Hallo allemaal,

Leuk om jullie weer te mogen verwelkomen op het blog van Joy!Crafts.



Vandaag wil ik jullie laten zien dat je van het geweldige mini album.
Ook een kaart kunt maken.
Ik heb het zo gemaakt dat de ontvanger het kan gebruiken als fotolijstje.
Het frame voor op de kaart heb ik verhoogd aangebracht.
En de bovenkant heb ik open gelaten.
Zo kun je dus het plaatje voor een foto vervangen.

Volgende foto is het misschien beter zichtbaar.


Als bindmiddel heb ik de mooie Book Binding ringen gebruikt.
Op de Woodsters heb ik met distress oxide een motief aan gebracht ( Journaling stencils 6002/0879).

Wat een prachtige vlinder zit er in deze collectie.


En de mooie hoek maakte het voor mij compleet.


Ik hoop dat jullie net zo veel plezier mogen beleven met de mooie producten van Joy!Crafts als ik.


Voor jullie zet ik weer even de gebruikte materialen op een rijtje

MDF mini album 6200/0175
Vlinder 6002/1287
Deco plant corner 6002/1288
Woodsters 6320/0002
Design papier Bride en Groom 6011/0608
Stempel Mery's welkom (bewonder) 6410/0478



Subscribe to receive free email updates: