Today was great

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog.
Deze keer geen kaart maar het prachtige transparante diamant doosje.
Ik vind deze zo leuk voor een kleine attentie.



Deze heb ik eerst voorzien van het design papier Live is a Journey.
Daar na de Flower border uitgesneden maar het papier eerst voorzien van Double sided tape.
Zo krijg je een mooie plak laag aan de achterzijde van je stencil.
Dit werkt erg handig omdat je natuurlijk de "hoek" om moet plakken.
Dit nog niet stevig aandrukken.zo heb je de mogelijkheid om het nog iets aan te passen.




Het bloemen toefje is een combinatie van de Dianthus Flower het Jugendstil frame en Bille's rolling Flowers.
Ook heb ik 2 hele kleine stukjes van de Flower border hier in verwerkt.
Ik vond het wel leuk om die weer terug te laten komen.
De tekst is afkomstig uit de serie Make it happen.

Op deze foto kunnen jullie zien dat ik de binnenkant ook heb voorzien van design papier.



Fijne dag en graag tot een volgende keer.


Alle gebruikte materialen op een rijtje

Jugendstil frame 6002/1423
Dianthus Flower 6002/1430
Flower border 6002/1436
Bille's rolling Flowers 6002/1440
Make it happen 6004/0037

Alle niet zichtbare materialen

Handy multitool 6200/0225
Double sided tape 6500/0030

Subscribe to receive free email updates: