Haasjes

Hallo allemaal,

Dat joy!crafts veelzijdige producten heeft is niet nieuw, dat weten we al een hele tijd. 
Vandaag ga ik jullie een kaartje laten kijken wat ik gemaakt heb met de polybesa tekenmal het geschulpte model. (6002/0899 polybesa-stencil - kaartmodel - geschulpt )
Voor het formaat ben ik aan de slag gegaan met witte cardstock en de tekenmal. 
Maar ik heb enkel het middelste gedeelte overgetekend en het de onderste rillijn ook mee overgenomen. 
Nadat je het geheel hebt uitgeknipt of uitgesneden hebt, draai je het een kwartslag zodat het korte gedeelte aan de linkerkant komt te liggen. 
Nu heb je een soort van ticketmal gemaakt met je geschulpte model. 
Tof he, zo kom je op andere vormen uit. 


Hier zie je wat ik bedoel. 

Met een foto erbij is het wat duidelijker. 
Verder heb ik het geheel opgevrolijkt met mooi papier, de toffe haasjes, leuke vlinder. 
En kijk naar die blaadjes toef, dat maakt het geheel naar mijn gevoel helemaal af. 
Toch super leuk deze blaadjes! 
Ik gebruik ze echt enorm graag, een must voor iedere freubelaar. 

Zo dat was alles voor vandaag, ik zie jullie graag een volgende keer terug verschijnen. 

Je kan steeds een bezoekje brengen aan mijn Facebook of instagrampagina voor meer. ;) 
https://www.instagram.com/b_ann_/


gebruikte materialen haasjes: 
6002/0899 polybesa-stencil - kaartmodel - geschulpt 
6002/1434 snijstencil - frame - Milana 
6002/1429 snijstencil - NoEnd grasrand 
6002/1438 Bille's long leaves 
6002/1439 snijstencil - Bille's leave Elegant 
6002/1462 snijstencil - Sketch art - Vlinders 
6002/1484 snijstencil - debosstencil  Hazen 

6011/0643 papierset - Noor - Country garden 



Subscribe to receive free email updates: