Coffee time

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien op ons Joy!Crafts blog.



Het kaartje met het gesloten venster van het stencil toverkunst.

Wat een gouden combinatie bruin en roze.
Stoer en lief komen hier goed in uit vind ik.
Bruin voor een lekkere stoere espresso.
Roze voor de liefde (voor coffee)


Het bloemen toefje is een combinatie van nieuwe en een wat ouder snijstencil.
De grote bloemen heb ik gesneden uit design papier.
Het daarna iets vochtig gemaakt.
Daarna kun je het gemakkelijk vormen met de shaping tools mat en embossing tools (set van 4)
Als ze gedroogd zijn worden ze hard.
Blijven dus prachtig in model.


Het kaartje met het open venster van het toverkunst snijstencil.

Onder het toverkunst snijstencil heb ik de Festooncircles van Bille's gebruikt.
Echt haast onmisbaar in je collectie.
Een mooi voor basis van je kaart of juist als aanvulling.
Bv,om je tekst stempel goed uit te lichten.
Om het kader heb ik de zomer roos geplakt.
Zo komt de tekst nog mooier naar voren in dit kaartje.



Alle gebruikte materialen op een rijtje,

Floral flourishes 6002/1081
Jugendstil frame 6002/1423
Toverkunst 6002/1428
Dianthus Flower 6002/1430
Zomer roos 6002/1433
Flower border 6002/1436
Bille's Festooncircles 6002/1446
Korenbloem 6002/1447
Design papier Hug in a Mug 6011/0543

Subscribe to receive free email updates: