Geniet van kleine dingen

Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe creatie laten zien. Ik heb gekozen om en frisse fleurige kaart te maken met een aantal artikelen uit collectie 4- 2020.
Er zijn weer hele leuke producten uitgekomen zoals bijvoorbeeld dit mooie design papier Mint Patterns 6011/0648. Dit papier kun je heel mooi combineren met het Country Garden design papier en labelvellen 6011/0421 van collectie 3. Zoals je kunt zien heb ik op deze kaart een aantal labeltjes gebruikt uit de country garden set.



De nieuwe Hibiscus en kolibrie heb ik ingekleurd met alcohol markers en hier en daar nog wat accenten met kleurpotloden voor wat extra diepte in het kleurwerk.
De nieuwe lange tak heb ik eveneens met alcohol markers ingekleurd en daarna het onderste stukje afgeknipt. dit deel heb ik aan de zijkant nog eens onder de bloem geplakt...zodat het een heel mooie swirl wordt.


Het hart op de kaart is een al iets ouder snijstencil van Joy!Crafts 6002/0642 . Deze heb ik uit designpapier en uit kraft wit cardstock uitgestanst. Van het witte cardstock hart heb ik de rand afgesneden en vervolgens op het design papier hart geplakt.


Achter het hart zit een heel nieuw product van Joy!Crafts...namelijk Mulberry boombast vezels 8010/0001 
8010/0001

Dit is een heel gaaf product wat je voor veel toepassingen kunt gebruiken. Denk aan mixed media, kaarten, borduurringen etc. Je kunt het nat maken en vervolgens in model trekken...als het weer opgedroogd is houdt het de vorm. Ik heb het stukje op de kaart eerst even met een sprayflesje  6200/005 nat gemaakt met wat water...vervolgens heb ik het wat uitelkaar getrokken totdat het stukje mooi genoeg was om achter het hart te gebruiken.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren...graag tot de volgende keer




Subscribe to receive free email updates: