Lang leve lieve jij...

Lang leve lieve jij

Goedemorgen allemaal


Dit kaartje maakte ik voor de News
Het is een kaartje geworden met een verrassing aan de binnenkant.


Ik heb een pocket hierin verwerkt.
Met daarin een klein dubbelzijdig labeltje.
Hier tussen kun je financiële bijdrage stoppen 😉
Wat een mooie randsnijstencil zit er in de nieuwe collectie.
Dat maakt je kaartje toch wel erg sjiek vind ik.


Op de voorkant heb ik met 2 Festooncircles een basis gemaakt.
Om het thee tafereel leuk uit te laten komen.


De banners met stempels zijn zo veelzijdig.
Echt een must have.
En het zijn zulke leuke vernieuwde teksten

LANG LEVE LIEVE JIJ

Ik wens je heel veel plezier met de nieuwe collectie.
Graag tot een volgende keer.


Alle gebruikte materialen op een rijtje,

Bille's Festooncircles 6002/1446
Noor! Design  Vintage teaparty tea set 6002/1470
Noor! Design Banners 6002/1467
Noor! Design randmal 6002/1491
Noor! Design Tea Party design papier 6011/0651
Noor! Design Clear Stamp Banners 6410/0526

Subscribe to receive free email updates: