look

Look

Goedemorgen allemaal,



Vandaag een stoere jongens kaart.
Ik ben begonnen met een kaart van 14.5 cm van craft karton.
Daarop een mat van 14cm.
Vervolgens een mat van 13.5 cm. uit de serie Gentlemen of Fortune.
Deze heb ik wat ouder gemaakt met gebruik van een Paper distresser en inkt.
Ook heb ik hier een  scheur in gemaakt.
En daar een klein stukje design papier achter geplakt uit de zelfde serie.




Maak daarna een combinatie van craft en design papier.
Ik heb het craft 6.5 bij 13.5 cm gedaan.
En het design papier 6 bij 13 cm.
Daar op een stukje ribbel karton, heel grof gescheurd.
En iets scheef opgeplakt.
Dit juist om het een iets speels effect te geven.
Daar schuin overheen een stukje design papier, de zelfde als het kleine stukje achter de gemaakte scheur.
Deze is 5.5 bij 8 cm.
Met Mulberry onbewerkt heb ik een wat 'rommelig' geheel gemaakt.
Dit materiaal maak je eerst iets vochtig en daarna kun je het iets uitrekken en trekken.
Dit is zo ontzettend leuk materiaal.
Als afwerking heb ik er iets inkt op aan gebracht.
Hier bovenop een mooie foto van een stoere jongen.
Deze zit bij de label vellen Men's World.


Als laatste de geweldige moter.
Die heb ik uit chalk papier gestanst daarna opgeschuurd.
De witte delen die  daarna te voorschijn komen.
Heb ik weer wat ouder gemaakt met inkt.
Het woordje Look maakte mijn kaartje compleet.
Ik wens jullie heel veel plezier met de mooie materialen van Joy! Crafts.
Graag tot een volgende keer.


Alle gebruikte materialen op een rijtje,

NoEnd-Industriele stijl-Hoek 6002/1473
Motor 6002/1512
Picture Kit 6004/0035
Gentlemen of Fortune 6011/0661
Paper distresser 6200/0234
Mulberry onbewerkt 8010/0001
Chalk Paper 8089/0207

Subscribe to receive free email updates: