Hiep hiep hoera

 Hallo Allemaal,
Hebben jullie de nieuwe clearstempel set Jasper Bear 6410/0516 van Jocelijne al gezien?Een super leuke vrolijke stempelset voor de kleine jarigen. Met het fleurig gekleurde Let's Party designpapier 6011/0609 heb ik een kaartje gemaakt voor een 2 jarige.

De basis is gemaakt met behulp van de polybesa scrapbooksjabloon basic shape. Een set met 5 verschillende vormen welke je kunt overtrekken en uitknippen.
Ik heb er zelfs een dubbele kaart van gemaakt....de vouwlijn zit aan de rechter schuine hoek.
Verder heb ik op de kaart de nieuwe sterrenrand 6002/1494 van Noor gebruikt...een leuke border die je als rand kunt gebruiken, maar ook kun je een strookje sterren doorknippen en los gebruiken.
De tekst Jarig komt uit snijstencil 6002/1528 en maakt de kaart helemaal af.
Aan het linker beertje heb ik bij de ballonnetjes nog een extra ballon toegevoegd...de 2 uit snijstencilset 6002/1396 ballon cijfers. 



De stempel heb ik gestempeld op het stempelinkleur papier 8011/0701 en vervolgens ingekleurd met alcohol markers.

Ik hoop jullie met deze vrolijke kaart geïnspireerd te hebben
Graag tot een volgende keer


Subscribe to receive free email updates: