Kerst layout

 Dag allemaal,
We hebben er net een hittegolf van jewelste opzitten.
Pff, wat was het warm zeg!
Ik ben wat afkoeling gaan zoeken in kerstfoto's en met het maken van een leuke kerst lay-out.
Scrappen is het geen waar voor mij alles starten en dit blijft onderhuids toch altijd sluimeren.
Dus heb ik nog eens vanalles bijeen gezocht voor het maken van een leuke pagina.
De achtergrond heb ik gemaakt met behulp van het polybesa sterrenstencil. nr: 6002/0619


In collectie 6 van 2020 heeft joy!crafts hele leuke kerstartikels zitten. 
Waaronder deze gebreide kerst papierset, is het niet mooi! 
Je krijgt er meteen een warm en gezellig gevoel bij, dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen. haha 
Verder zitten er leuke sparren bomen in, een mooie kerstroos wat je helemaal naar eigen gevoel kan opbouwen. 
Echt super leuk en mooi allemaal! Ik ben zeker weten fan! 


Hier zie je nogmaals de leuke bomen, de prachtige kerstrozen en je ziet ook een stukje van mijn sneeuwsterrenachtergrond.
Je maakt deze ondergrond met materialen naar keuze, ik heb structuurpasta gekozen helaas is mijn papier een beetje scheef getrokken aan de bovenkant maar het totale plaatje was te mooi om niet te gebruiken.
Het is ook handwerk en moet niet allemaal perfect zijn zeker. :D
Ziezo, dit is het volledige resultaat!
Ik ben er in ieder geval best tevreden over.
Bedankt voor het lezen van mijn blog bericht en tot binnenkort!

gebruikte materialen:
6002/0619 polybesa sterrenstencil.
6002/1493 stans-embosmal - Noor - SN - Poinsettia
6002/1506 stans-embosmal - Noor - NC - Dennen
6004/0036 scrap stencil & stempels - days of the week
6011/0647 papierset - knitted Christmas
6011/0659 papierset - Noor - First snowfall


Subscribe to receive free email updates: