Ster doosje

 Goedemorgen allemaal,
Welkom op het blog van Joy! Crafts.



Ik heb een doosje als inspiratie gemaakt.
Hier voor heb ik het polybesa stencil 6002/0889 gebruikt.
Deze is ontworpen om een platte ster op je creatie te maken.
Ik vond het wel leuk om daar nog een doel mee temaken.
Is toch leuk om dat zelf te maken en dat als kado te gegeven.
Bijvoorbeeld als bedankt voor een gezellig kerst bezoek.
Als basis heb ik zwart craft gebruikt.
De mooie sjieke design karton staat hier prachtig bij.
Maar denk ook eens aan een kraamkado.
Verwerk er een van de leuke snijstencils op van Jocelijne.
Omdat dit een creatie voor de kerst is.
Heb ik er de poinsettia 6002/1493 er op verwerkt.






Gebruikte materialen,
Spiegelkarton A4 bedrukt 1800/0069
Poinsetta snijstencil van Noor! Design 6002/1493
Metallic cardstock papier Zilver 8013/0126
Kraftpapier zwart 8089/0241

Subscribe to receive free email updates: