Under the sea

  Hallo allemaal,

Leuk dat jullie ons blog bezoeken. 



De basis van mijn kaartje heb ik gemaakt met een polybesa stencil. 

Het artikel nummer hiervan is 6002/0713

Met hier op een leuk design papier heb je zo een kaartje klaar. 

In dit geval, Ocean Avenue 6011/0663

Met Bille's cirkels achtergronden heb ik een omlijsting gemaakt voor de tekst. 

Hier in heb ik een tekst geplakt uit het label vel dat bij dit design papier zit. 

Ook heb ik de versiering van dit dit label gebruikt. 

Die heb ik eigenlijk van het rondje afgeknipt. 

En het daarna verhoogt op geplakt. 

Ik heb die ook iets hoger opgeplakt dan waar ik het uitgeknipt heb. 

Anders kijk je natuurlijk tegen een niet zo mooie rand aan😉



Met een restje touw heb ik een 'visnetje' geknoopt.

Dit maar op enkele plaatsen vast geplakt. 

Voor een rommelig en natuurlijk effect. 

Hier overheen een banner uit de zelfde serie geplakt. 

De 2 kleine pijlen zijn zo leuk, hier vul je een lege hoek goed mee op. 

Of om juist ergens de nadruk op te leggen. 

Tot slot nog wat zeesterren toegevoegd, die ik ook uit het design papier geknipt heb. 


Dit was mijn inspiratie kaartje voor deze keer. 

Graag tot een volgende keer,



Alle gebruikte materialen op een rijtje, 


Polybesa stencil schelp 6002/0713

Bille's cirkels achtergronden 6002/1569

Vintage Flourishes 6003/0097

Design papier Ocean Avenue 6011/0663

Subscribe to receive free email updates: