Fijne feestdagen

  Goedemorgen allemaal,


Collectie 9 was een zeer gevarieerde collectie

Van kerst tot bloemen en wat te denken van die schitterende Pauw. 
Ik heb een combinatie gemaakt van het design papier Silver Bells en karton uit de mixed carton blocks. 
Deze warme kleur rood haalde het rode uit dit design papier echt omhoog. 




Op deze foto kun je goed zien dat ik de kerstboom heb gemat op glitterkarton. 
Ik heb hem eerst op het karton geplakt, en hem daarna uitgeknipt. 
Als extra versiering heb ik ook nog een stukje design papier uitgeknipt en dit vervolgens in de hoek geplakt. 
Iets over de notebook cirkels. 
In de bovenhoek heb ik de sneeuw klok label terug laten komen. 
Door het gebruik van glitterkarton op je kerstkaartje, geef je het net wat extra sfeer. 
Gebuiken jullie dat ook wel eens? 
Wij wensen jullie heel veel fijne knutsel uurtjes met de mooie materialen van Joy!Crafts. 


Alle gebruikte materialen op een rijtje, 

Mixed carton blocks 2001/0012
Bille's festooncircles 6002 /1446 
Notebook Circles 6002/1515
Sneeuwvlok boom 6002 /1530
Sneeuwvlok label 6002/1532
Esmeralda 6002/1545
Design papier Silver Bells 6011/0654
Glitterkarton 8011/0652





Subscribe to receive free email updates: