Baby girl

Hallo Allemaal,

Ik heb voor jullie vandaag een inspiratie kaartje voor de geboorte van een meisje. In de nieuwe collectie van januari zitten namelijk weer hele leuke artikelen die super leuk zijn voor het maken van een schattig geboortekaartje. Er is namelijk weer een hele leuke monami uitgekomen....de schattige giraffe Jimmy...6002/1212 Ik heb haar hier in taupe en roze uitgestanst....is het geen schatje geworden?
De vlekje zijn best wel klein en om dit op te plakken heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe glue sheets lijmvellen...6500/0034 een perfecte oplossing van lijmen van gedetailleerde en kleine deeltjes zonder morsen met lijm.


Dendennis heeft ook weer een leuk snijstencil uitgebracht...een hele gave wieg 6002/3134. Ik heb deze uit 2 verschillende kleuren design papier gestanst en het randje uit een lichte kleur design papier....zo lijkt het net een kantje.
Het raam is al een wat oudere mal van Mery's welke ik met een hartje in de deurtjes en knopjes erop te plakken een heel ander uiterlijk heb gegeven.
Achter het raam heb ik hier en daar wat steentjes uit het nieuwe Bricks designpapier 6011/0576 geplakt.
Boven aan de kaart nog wat leuke takjes met bloemetjes maken het geheel af.

Ik vind het leuk dat jullie weer even langskwamen....graag tot de volgende keer


6002/1212  

Subscribe to receive free email updates: