Challenge yourself

Hallo allemaal,

 Joy!crafts heeft heel veel materialen voor scrappers, kaarten makers, binnenhuis decoratie enz..
Als je deze materialen allemaal gaat combineren kan je tot super leuke mixed media projecten uitkomen.
Ik moet eerlijk bekennen mixed media is helemaal uit mijn comfort zone.
Alhoewel het erg leuk is om te doen, hou ik het meestal op mijn veilige bekende haven.
Wel voor dit project ben ik mezelf gaan uitdagen en heb ik serieus zitten kliederen.
Ik moet toegeven dat ik heel erg blij ben met het resultaat!


Wanneer ik de eerste laag inkt en waterverf erop had zitten dacht ik, ojee dit gaat niks worden.
Alles even goed drooggemaakt en met behulp van polybesa mallen ben ik een 2de laag inkt erover gaan zetten.
Oké toen begon het geheel al wat meer diepgang te krijgen.
Dan een andere polybesa mal erbij genomen, in een andere kleur weer inkt aangebracht.
En zo heb ik het stap voor stap opgebouwd.
Daarna ben ik me gaan uitleven met de afwerking, lekker veel bloemen, mooie stansjes erbij, lintjes...
En voilà een mixed media project is kaar!
Ik ga proberen om in de toekomst meer van deze soort projecten te maken.
Natuurlijk deel ik het resultaat met jullie (of toch wanneer ik er tevreden over ben :D)




Subscribe to receive free email updates: