Handsome boy

Dag allemaal,

Een baby'tje krijgen in je familie of vriendenkring blijft natuurlijk een geweldig gegeven.
In mijn vriendengroep zijn het laatste half jaar erg veel vriendinnen bevallen van hun klein wondertje.
Of ze hebben de aankondiging gemaakt dat ze in verwachting zijn, wat mij dan weer de gelegenheid gaf om extra veel babykaartjes te maken.
Net zoals het kaartje dat ik jullie vandaag wil laten kijken.
Ik ben aan de slag gegaan met het mooie vintage babypapier van Noor Design en de schattige stencils van DenDennis.
Deze blijven ook echt erg leuk om te gebruiken.
Naar de bekendere materialen heb ik ook een prachtig nieuw malletje gebruikt wat een van mijn nieuwe favoriete is geworden.


Op de foto zie je er al een sneekje van dit is het Sketch art frame (6002/1292) wat deze maand nieuw uitgekomen is.
Een prachtig frame wat enorm veelzijdig in gebruik is.
Voor deze kaart heb ik het frame 1x uitgestanst en nadien middendoor geknipt zodat ik het in het verlengde kon gebruiken.
Kijk maar mee naar mijn volledige kaart dan zie je meteen wat ik bedoel.


De basis van deze kaart is het wolken display ook van DenDennis, wat leuk is om te gebruiken zo krijg je toch weer net een ander soort kaartje met een bijzondere kaartenvorm.

Leuk dat jullie er vandaag weer bij waren, hou het blog in de gaten voor leuke nieuwe berichten en projecten.
Graag tot de volgende keer!


gebruikte materialen:
-6002/0887 polybesastencil - DenDennis - Display wolken
-6002/1292 snij-embosstencil - Sketch art - Frame
-6002/3122 snijstencil - DenDennis -LWA - Bobby Badger
-6002/3129 snij-embosstencil - DenDennis - LWA - Felicia Fox
-6011/0607 designpapier blok - Noor Design - Vintage baby boy
-6500/0025 foamtape 1mm
-6500/0034 lijmvellen - netjes en zuiver - A5 - 8st.
-8089/0210 geribbeld karton - A5 - 10st.
-8089/0231 kraftpapier - wit - 300gram

Subscribe to receive free email updates: