Dear Santa

 Hallo Allemaal,
Er is weer een hele leuke nieuwe collectie uitgekomen bij Joy!Crafts. Waaronder ook prachtige kerstartikelen van Noor Design. Ik ben hier alvast even mee aan de slag gegaan en heb er een fleurige kerst label mee gemaakt. Leuk om als kerstkaart te versturen of als label om een cadeautje.

De basis is een kant en klare label van Joy!Crafts van 16x8 cm 8098/0105. Deze heb ik op de achterkant van het designpapier geplakt en vervolgens uitgeknipt.
Het designpapier is de nieuwe papierset Warm & Cozy met bijbehorende knipvellen. Een mooie kerstpapier set in warme winter kleurtjes.
Voor deze kaart heb ik een aantal labels en tags uit het knipvellen set geknipt en met de paper distresser 6200/0234 de randjes bewerkt voor een wat ruwere look.
Op de achterkant van een label heb ik een mooie tekst gestempeld met clearstampset Silent Night 6410/0537
6410/0537

Verder heb ik met ribbelkarton 8089/0214 een pocket gemaakt waar de labels ingestoken kunnen worden. Nieuw in collectie 8 zijn ook deze vrolijke kerstbelletjes 6002/1544 en de dennentakjes 6002/1509 welke ik achter de poinsettia 6002/1493geplakt heb


Zo heb je heel eenvoudig een leuke label voor aan je kerstgeschenk.
Ik hoop dat ik jullie alvast geïnspireerd heb voor de komende kerstcreaties.
Graag tot een volgende keer.







Subscribe to receive free email updates: