Vlaggenlijn

 Hallo allemaal!
Hebben jullie de super leuke vlaggenlijn van joy!crafts al voorbij zien komen?
Deze is echt kei leuk voor op te leuken.
Ik ben ermee aan de slag gegaan met het prachtige bloemenpapier, leuke bloemen en prachtige bladeren.

Dit is het volledige resultaat, toch mega leuk! 😁 (Oké misschien ben ik een beetje te enthousiast, maar naar mijn gevoel is deze vlaggenlijn echt geweldig haha)
Het leuke schudbolletje in het midden, echt geweldig!
Even in stukjes opgesplitst, voor dit eerste vlaggetje ben ik gaan knippen in de mooie papierset Wild flowers. Nadat ik deze wilde bloemenvaas uitgeknipt had vond ik dat het vlaggetje niet veel extra's meer nodig had. Ik heb er nog een paar blaadjes aan toegevoegd om het geheel nog wat levendiger te krijgen en dan nog een katoenen vlinder. Wat ben ik blij dat ik deze vlinder ook bijna altijd op voorraad heb liggen. Ze zijn zo handig om er snel bij te nemen en ze zijn ook nog eens erg mooi!
Dit is het middelste vlaggetje met het leuke schutbolletje.
Je ziet het niet goed op de foto maar naar de bloemen die erin zitten, zit er een laagje wit/zilverachtige glitter in.
Ook dit vlaggetje heeft niet veel nodig, ik ben aan de slag gegaan met de rolup bloemetjes, mijn favoriete takjes er nog eens aan toegevoegd en voilà vlagje 2 is ook klaar.
En dan nummer 3 nog! :D
Het leuke frame past hier ook wel leuk bij, nog wat extra leuke vlinder erbij en voilà! Zo gemakkelijk kan het ooit gaan.
Leuk weetje, alle vlaggetjes zijn gemaakt met maar 1 enkel vel papier uit de wild flower set! Met een beetje goed passen en meten kwam het perfect uit!
Zo zie je maar, je hebt niet altijd super veel materialen of papier nodig.
Voor nu ga ik afronden en ik zie jullie graag terug in een volgende post!

gebruikte materialen:
6002/1434 snijstencil - frame Milana
6002/1438 snij-debosstencil - Bille's bladeren lang
6002/1439 snij-embosstencil - Bille's blad
6002/1440 snijstencil - rol-up flowers
6011/0665 papierset - design - wild flowers
6320/0019 woodster vlaggenlijn
6370/0076 besjes naturel
6371/0001 katoenen vlinders klein
6371/0002 katoenen vlinders groot

Subscribe to receive free email updates: